تولید انواع سنگهای مالون

تولید انواع سنگهای مالون،ورقه ای،کوبیک،جدول،پله و کلیه سنگهای طبیعی جهت محوطه سازی در رنگ ها و جنس های متفاوت

تولید انواع سنگهای مالون

تولید انواع سنگهای مالون،ورقه ای،کوبیک،جدول،پله و کلیه سنگهای طبیعی جهت محوطه سازی در رنگ ها و جنس های متفاوت

این مجموعه با رویکردی متفاوت تمام تلاش خود را بر آن داشته تا با تهیه و تولید سنگهای طبیعی فضایی زیبا و متفاوت در محوطه سازی پروژهای ویلایی و ... ایجاد نماید.

تمام پروسه تولید از استخراج در معدن تا فرآوری در کارخانه زیر نظر متخصصین و تکنسین های این مجموعه انجام شده و نهایت تلاش ما ارایه زیباترین و به روز ترین سنگهای طبیعی برای شماست.

بایگانی
آخرین مطالب

سنگ ورقه ای

خسرو زارعی | يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۱ ق.ظ

سنگ ورقه ای کوهی


سنگ ورقه کوهی سنگی است که از معدن استخراج شده و هم زمان در معدن با هنر دست استاد کار به وسیله ابزار مخصوص چکش و قلم سنگ ها تا حد امکان به ضخامت و قواره های دلخواه تولید  می شوند.


استفاده از سنگ های طبیی از جمله انواع سنگ های ورقه ای و لاشه سنگ های کوهی در محیط پیرامون پیوندی جدید بین انسان و طبیعت ایجاد می نماید و حس آرامش در طبیعت بودن را برای انسان به ارمغان می آورد.


یکی اززیباترین، ارزانترین و مقرون به صرفه ترین و بادوام ترین انتخابها جهت نمای ساختمان ،باغ و ویلا سنگ های ورقه ای ،مالون و سنگ های کوهی هستند که به رنگ های مختلف در بازار یافت می شوند.


سنگهای ورقه ای بسیار مقرون به صرفه و ارزانتر از سنگ های برش خورده هستند چرا که در محل معدن ورقه شده و بلافاصله آماده استفاده در محل پروژه می باشند.در میان سنگ های ورقه ای زیباترین و پر کاربرد ترین سنگ های ورقه ای سنگ ورقه قهوه ای می باشد که از لحاظ جنسیت و استحکام نیز عموما از کیفیت بالایی برخوردارند.



کاربردهای سنگ ورقه:

نماسازی دیوار در ساختمانهای لوکس و مدرن هم در فضاهای خارجی و هم فضاهای داخلی،سنگ فرش کف خیابانها،کوچه ها،پیاده رو ها پرتردد ،ساخت انواع پله،ساخت انواع آبشار،آبنما،برکه،استخر،آلاچیق،دیوارهای صخره ای،ساخت انواع شومینه و باربیکیو و انواع فضاسازی های طبیعی


برخی مکانهایی که از سنگ ورقه  استفاده می نمایند عبارتند از:

مکانهای تفریحی ،تجاری ،صنعتی،بیمارستانی،پارک ها،محوطه سازی ها،طرح هادی روستا ها،رستورانها،باغ و ویلاهاو...


سنگ های ورقه ای و لاشه به روشهای فوق العاده زیبا و متفاوتی اجرا می شوندکه هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.برخی از نمونه کارهای که با این سنگها انجام می شوند عبارتند از:


سنگ ورقه فرز خورده،سنگ ورقه و لاشه حصیری،سنگ ورقه وحشی،سنگ لاشه پر کلاغی،سنگ ورقه خشکه چینی،سنگ ورقه چکش خورده،سنگ ورقه پازلی،و سبک کارهای بسیار متفاوت دیگر.


سنگ لاشه:

استفاده از سنگ لاشه به عنوان متریال و مصالح بنایی برای دیوارچینی با توجه به این که هم متریال دیوار چینی است و هم بعد از اتمام کار نمای زیبایی برای دیوار ایجاد می نماید نسبت به دیواری که با آجر و بلوک ساخته میشود و بعد نیاز به نما دارد بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

سنگهای ورقه ای و لاشه مجتمع معادن سنگ ورقه ای استان مرکزی رنگهای متفاوتی دارند و از استحکام فوق العاده در مقابل عوامل جوی و تردد سنگین برخوردار هستند و گزینه مناسبی جهت استفاده در پروژه های عمرانی ،ویلاسازی،شهرک سازی ها،دیوارچینی ها،محوطه سازی در پارکها،و ساخت انواع آبشار و آبنما و ...  محسوب می گردند.

 

سنگ لاشه در مجتمع معادن سنگ ورقه ای کوثر استان مرکزی به وسیله بیل مکانیکی تقریبا و در حد امکان به ابعاد منظم خورد شده و موارد استفاده آن به شرح زیر می باشد:

 

دیوار چینی در مکانهای صنعتی ،تجاری ،مسکونی ،تفریحی و ...

 

ساخت فونداسیون ، پی ،کف کرسی

 

ساخت سد و آب بند

 


تراش مالون ،جدول و پله



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی